آنالیز تاکتیکی: یونایتد و خوردن گل در وقتهای تلفشده
کمتر تیمی در فوتبال مانند منچستریونایتد ارزش گل لحظه آخری را میداند. با این حال، در حالی که یک فصل ناامیدکننده دیگر برای این تیم در حال رقم خوردن است، آنچه زمانی نقطه قوت قهرمانی شیاطین سرخ بود، به سرعت به یک ضعف بزرگ تبدیل میشود.
گل تساوی محمد صلاح در دقیقه ۸۴ در بازی برگشت مقابل لیورپول تنها سه روز پس از شکست شاگردان اریک تن هاخ در وقتهای تلف شده در استمفوردبریج دوازدهمین ضربهای بود که یونایتد در این فصل در دقایق آخر دریافت کرد. دو گل بعد از دقیقه ۱۰۰، و ۸ گل در وقتهای تلف شده نیمه دوم و دو گل در دقایق پایانی بازی! این از بدترین رکورد آنها در لیگ برتر دو برابر بدتر است!
۵+۱ روش کلیدی که مدیران ورزشی باشگاهها در مذاکرات خرید بازیکن استفاده میکنند
«مذاکره برای خرید بازیکن مانند یک مسابقه فوتبال است. شما سعی میکنید مسائل شخصی را حذف کنید. لاورسن، که با بازیکنانی مانند محمد کودوس، میکل دمسگارد و سایمون آدینگرا مذاکره کرده است، میگوید همیشه باید بهترین کار خود را انجام دهید. سخت کار کنید و پس از آن شانس این را دارید که بتوانید دوباره با بازیکن و ایجنتش ملاقات کنید.
«این یک هنر است. گاهی اوقات شما مثلا پنج تا پیشنهاد میدهید و بازیکن ۲۰ تا میخواهد. بنابراین وقتی مسیر گفتگو ادامه خواهد داشت که بتوانید ازمالکان تیم کمی بیشتر پول بگیرید. فشارهمیشه وجود دارد. نمایندگان تیم مقابل از باشگاه خود دفاع میکنند. من از باشگاهم دفاع میکنم. ایجنت از حرفه بازیکن دفاع میکند. و ما باید یک نقطه مشترک پیدا کنیم که همه در آن خوشحال باشند."
رهبر ارکستر یا رفتگر باشگاه؟ مدیران ورزشی چه نقشی در فوتبال مدرن دارند؟
دن اشورث، مدیر ورزشی نیوکاسل یونایتد، پس از اینکه به باشگاه اعلام کرد میخواهد به منچستریونایتد بپیوندد، به مرخصی اجباری فرستاده شد. هفته گذشته هم ورود ریچارد هیوز به لیورپول از بورنموث تایید شد. این بخشی از تغییر ساختار لیورپول بعد از یورگن کلوپ بود. قبلاً هم شاهد پیوستن مایکل ادواردز به عنوان مدیرعامل جدید بودیم.
با در نظر گرفتن این تغییرات، سایت اتلتیک با طیف وسیعی از مدیران فعال در صنعت فوتبال صحبت کرده تا درک بهتری از کاری که یک مدیر ورزشی انجام میدهد و چالشهایی که با آنها روبرو است به دست آورد.
تیک تاک، زمین بازی ادمینهای تیمهای فوتبال!
چرا باشگاهها از TikTok اینقدر متفاوت از سایر پلتفرمها استفاده میکنند؟ چه چیزی باعث میشود آنها برای ارسال پست روی تیک تاک احساس آزادی عمل بیشتری داشته باشند؟
گروهی از جامعه شناسان انگلیسی که با وبسایت اتلتیک همکاری کردهاند توضیح میدهند که چگونه رفتارشناسی فالوورهای TikTok یک عامل مهم در انتخاب مدل انتشار پست از سوی باشگاهها است. ۶۰ درصد مخاطبان تیک تاک از رده سنی بین ۱۸ تا ۲۴ سال هستند. ۷۵ تا ۸۵ درصد این مخاطبان مرد و ۸۵ درصد زیر ۳۴ سال هستند.
این نسل با رسانههای اجتماعی بزرگ شده و انتظار میرود که دنبالکنندگان تیک تاک نسبت به نوع محتوایی که میبینند، در مقایسه با کاربران عادی وبسایتهای رسمی باشگاهها، انتظارات متفاوتی داشته باشند.
فصل۴| قسمت ۶۵: اگه میتونی منو بگیر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
با باخت لیورپول و آرسنال حالا سیتی صدرنشین شده. آیا این به معنای پایان رقابت قهرمانی است؟
فصل۴| قسمت ۶۵: اگه میتونی منو بگیر
تاریخ انتشار:
۲۸ فروردین ۱۴۰۳
پادکست فوتبالی فوتبال تراپی/ فصل۴| قسمت ۶۴: پنالتی روی ساکا، بود؟ نبود؟
تاریخ انتشار:
۲۴ فروردین ۱۴۰۳
پادکست فوتبالی فوتبال تراپی ، فصل۴| قسمت ۶۳: در خدمت و خیانت وازلین!
تاریخ انتشار:
۲۱ فروردین ۱۴۰۳
پادکست فوتبالی فوتبال تراپی، فصل۴| قسمت ۶۲: تسلیم شدیم! لورکوزن، قهرمان آلمان
تاریخ انتشار:
۱۷ فروردین ۱۴۰۳
آنالیز تاکتیکی: یونایتد و خوردن گل در وقتهای تلفشده
تاریخ انتشار:
۲۵ فروردین ۱۴۰۳
عاقبت دعوای ژوزه مورینیو و پزشک تیم چلسی: او حالا صاحب یک باشگاه فوتبال است!
تاریخ انتشار:
۲۴ فروردین ۱۴۰۳
۵+۱ روش کلیدی که مدیران ورزشی باشگاهها در مذاکرات خرید بازیکن استفاده میکنند
تاریخ انتشار:
۲۱ فروردین ۱۴۰۳
رهبر ارکستر یا رفتگر باشگاه؟ مدیران ورزشی چه نقشی در فوتبال مدرن دارند؟
تاریخ انتشار:
۱۱ فروردین ۱۴۰۳
اگر علاقمند هستید که اخبار جدید فوتبالتراپی رو تـوی ایمیلتون داشته باشید!